استرس

September 3, 2019 By abbas1369122
View this post on Instagram

استرس با افزایش سطح هورمون کورتیزول، باعث احساس ناراحتی و بی قراری در انسان می‌شود. ورزش کردن راهی مطمئن و سالم برای غلبه بر این احساسات منفی است. چند رشته ورزشی که باعث افزایش اندروفین‌ها در مغز و احساس شادی و کاهش استرس و اضطراب می شود را ببینید: 🎾تنیس تنیس برای تسکین استرس، عالی است، اضطراب را کاهش می‌دهد و اعصاب خسته و فرسوده را آرام می‌کند. تنیس یک ورزش هوازی است که هورمون استرس را تنظیم و ترشح اندروفین را در مغز تشدید می‌کند. تمرینات اینتروال تمرینات اینتروال مشتمل بر تمرینات سبک و سنگین همراه با استراحت یا دوره‌های آرام‌سازی است. این تمرین برای تسکین استرس مناسب است، این نوع تمرین ضربان قلب را بالا نگه می‌دارد و فرد را وادار به حرکت‌های متوالی و سریع می‌کند. و راهی فوق‌العاده برای مشغول کردن ذهن است! 😇یوگا یوگا برای چربی‌سوزی و قوی کردن بدن، فوق‌العاده است، انعطاف‌پذیری را بیشتر می‌کند و وضعیت بدن را اصلاح می‌نماید و به ‎علت قابلیت آرام کردن روح و تقویت تمرکز، برای کاهش استرس و اضطراب بسیار مفید است. بوکس 🥊 اگر می‌خواهید تمدد اعصاب داشته باشید و خشم فروخورده‌تان را خالی کنید، دستکش‌های بوکس را به ‌دست کنید و کیسه بوکس را با مشت‌های‌تان له کنید! بوکس، راهی عالی برای تسکین استرس است زیرا ورزشی ستیزه‌جویانه است و به شما اجازه می‌دهد احساسات قوی و منفی را به احساسات مثبت تبدیل کنید. 🏋️بدنسازی بیشتر بدنسازها عنوان می‌کنند که وزنه زدن، راهی عالی و موثر برای تبدیل انرژی منفی به مثبت است! در واقع وزنه زدن با ترشح اندروفین‌های بیشتر در مغز، به تقویت روحیه کمک می‌کند. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on