برای تقویت سیستم ایمنی بدن این آبمیوه ها را بخورید

September 3, 2019 By abbas1369122
View this post on Instagram

👋برای تقویت سیستم ایمنی بدن این آبمیوه ها را بخورید 🔹آب هویج: منبع بزرگ از بتاکاروتن و ویتامین آ است که به افزایش فعالیت گلبول های سفید خون برای دفاع بدن کمک می کند 🔹آب پرتقال و گریپ_فروت: منبع خوبی از ویتامین ث است که به مقابله با مهاجمان خارجی کمک می کند 🔹آب کلم: سرشار از ویتامین های متعدد، مواد معدنی، آنتی_اکسیدان ها و ویتامین آ، ث، منیزیوم، ویتامین ب 6، مس و آهن است آب گوجه فرنگی: سرشار از ویتامین ث و ویتامین آ است که هر دو برای سلامت سیستم ایمنی بدن مفیدند 🔹ترکیب آب توت_فرنگی و کیوی: سرشار از ویتامین ث است و به همراه نعناع که منبع خوبی از فولات، ویتامین آ، منیزیم و روی محسوب می شود، برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. 🔹آب کدو تنبل: منبع خوبی از ویتامین آ، ویتامین ب 6 و ویتامین ای به همراه روی است که در مبارزه با عفونت مفید است. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on