ویتامین و مکمل غذایی که باید روزانه مصرف کنید

September 3, 2019 By abbas1369122
View this post on Instagram

✅ ۸ ویتامین و مکمل غذایی که باید روزانه مصرف کنید: ۱. ویتامین D مکمل‌های ویتامین D است که به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک می‌کنند. برخی کارشناسان بر این باورند که مصرف این مکمل‌ها ۵۰٪ از خطر ابتلا به سرطان می‌کاهد. ویتامین D برای سلامت قلب و سلامت استخوان ضروری است ۲. ویتامین K2 این ویتامین به همراه منیزیم و ویتامین D، به انتقال کلسیم در نقاط مختلف بدن کمک می‌کند. ویتامین K2 برای سلامت قلب ضروری است. ۳. منیزیم این ویتامین توسط اندام‌های مختلف از جمله قلب، کلیه‌ها، عضلات، استخوان‌ها، چشم و غیره به‌ کار گرفته می‌شود. از این رو، نقش قابل‌توجهی در رفع مشکلات مربوط به سلامتی از درد مفاصل گرفته تا پریدن پلک دارد. ۴. روی این عنصر با عفونت مبارزه می‌کند و با افزایش سلول‌های مبارز از سرطان جلوگیری می‌کند. همچنین به بهبود زخم کمک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. ادامه 👋 ۵. ویتامین E برای سلامت چشم مفید است و با کبد چرب مبارزه می‌کندو موجب بهبود وضعیت بیماران سرطانی می‌شود. ۶. ویتامین C سموم مضر بدن را کنترل می‌کند و با بیماری‌های عفونی مبارزه می‌کند و نقش به‌سزایی در جلوگیری از سرماخوردگی و آنفلوانزا دارد. ۷. ویتامین B ویتامین‌های B6 و B12 برای سلامت قلب ضروری‌اند، کمبود ویتامین B12 علاوه بر افزایش خطر شکستگی استخوان، شما را در معرض ضعف عضلانی و از دست دادن حافظه قرار می‌دهد. ۸. مکمل‌های امگا۳ نقش به‌سزایی در سرکوب بیماری عروق کرونر قلب دارند. امگا۳ برای سلامت قلب حیاتی است و همچنین سطح کلسترول خون را تنظیم می‌کند و از تشکیل لخته خون جلوگیری به عمل می‎‌آورد و به سلامت مغز کمک شایانی میکند. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on