صبحانه چه نخوریم؟

September 3, 2019 By abbas1369122
View this post on Instagram

صبحانه چه نخوریم؟ 🔹 صبحانه یک وعده غذایی است و همان‌طور که نمی‌شود یک رژیم کلی برای همه مشخص کرد، تعیین یک صبحانه کلی برای همه نیز غیرممکن است. 🔹 این تصور که به خاطر پایین بودن سطح انسولین خوب است با شکر، انسولین را تحریک کنیم تا متابولیسم سرعت بگیرد، از اساس اشتباه است. 🔹 مربا، چای شیرین، نان سفید، آب‌پرتقال و سیریال، کیک و دیگر غذاهای شکری بهتر است جایی در میز صبحانه نداشته باشند. ترک کردن چای شیرین شاید از بقیه دشوارتر باشد. اما بعد از مدتی کوتاه عادت می‌کنید. 🔹 غذاهایی که هضم آن‌ها خیلی دشوار است برای صبحانه مناسب نیستند. بدترین گزینه ممکن برای صبحانه پیتزا است. سوسیس، بیکن، پنیرهای فراوری‌شده و خیلی از غذاهای بسته‌بندی انتخاب خوبی برای صبح نیستند. 🔹 اگر صبحانه‌ای سنگین بخورید، تقریبا تمام کالری مجاز روزانه خود را دریافت کرده‌اید و دیگر جایی برای ناهار و شام نمی‌ماند. کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند، لازم نیست خود را مجبور به خوردن صبحانه بیشتر کنند. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on