برای ساخت عضله به این ۱۱ مواد مغذی نیاز دارید

September 3, 2019 By abbas1369122
View this post on Instagram

برای ساخت عضله به این ۱۱ مواد مغذی نیاز دارید: 1- آب بهترین منابع: آب آشامیدنی خود بهترین منبع است اما می توان از آب سبزیجات و میوه ها نیز استفاده کرد. 2- پروتئین بهترین منابع: لبنیات، گوشت بدون چربی، لوبیاها و دیگر حبوبات، غذاهای دریایی، سویا و تخم مرغ 3- کلسیم بهترین منابع: ماست، غلات و شیر غنی شده، پنیر، اسفناج 4- منیزیم بهترین منابع: سبزیجات برگ دار، لوبیا ها و دیگر حبوبات، کدو حلوایی، آجیل ها، دانه ها و غلات کامل. 5- گلوتامین بهترین منابع: مرغ، ماهی، گوشت قرمز، لبنیات، تخم مرغ، اسفناج، کلم بروکسل و غذاهای تخمیر شده. 6- ویتامین D بهترین منابع: ماهی های چرب مانند سالمون و ساردین، شیر، ماست و آب پرتقال غنی شده، قارچ و تخم مرغ. 7- پتاسیم بهترین منابع: موز، کدو تنبل، سیب زمینی شیرین، بروکلی، مزغ و سالمون. 8- کربوهیدرات بهترین منابع: غلات کامل، سبزیجات، میوه ها، لوبیا ها و دیگر حبوبات. 9- ب12 بهترین منابع: مرغ، گوشت قرمز، ماهی و لبنیات. 10- آهن بهترین منابع: سبزیجاتی که برگ سبز دارند، گوشت قرمز کم چرب، مرغ، ماهی، تخم مرغ و غلات کامل تخمیر شده. 11- بتا آلانین بهترین منابع: پروتئین حیوانی و غذاهای گیاهی #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on