بعد از تمرین سخت وسنگین چه باید خورد

September 3, 2019 By abbas1369122
View this post on Instagram

بعد از تمرین سخت وسنگین چه باید خورد : 🔷استفاده از پروتئین زود جذب بعد از تمرین بدن نیازمند مقدار زیادی پروتئین برای بازیابی بافت های آسیب دیده خود میباشد. 🔷پروتئین های زودجذب مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز بدون چربی ,سفیده تخم مرغ ,شیر کم چرب 🔷از غذاهای گوشتی فرآوری شده مانند سوسیس و… به هیچ عنوان مصرف نفرمایید 🔷استفاده از کربوهیدرات زود جذب فرقی نمی کند که شما دارای تیپ بدنی اکتومورف،مزومورف و یا اندومورف باشید در وعده غذایی بعد از فعالیت ورزشکار حتما باید کربوهیدرات زود جذب وجود داشته باشد. زیرا بعد از انجام یک فعالیت سخت و سنگین ذخایر گلیکوژن خالی میشوند و بدن برای ترمیم بافت های خود به کربوهیدرات ها نیاز دارد پس از کربوهیدرات ها را به وعده غذایی بعد تمرین خود بیفزایید 🔷کربوهیدرات های زودجذب شامل: موز سیب زمینی برنج سفید انواع آبمیوه های طبیعی به ازای هرکیلوگرم از وزن بدن 0.8 گرم کربوهیدرات زود جذب بعد از تمرین میل نمایید 🔷استفاده از چربی ها بلافاصله بعد از تمرین شاید بزرگترین اشتباهیست که یک ورزشکار میتواند انجام دهد! چربی ها به دلیل دیرهضم بودن باعث به تعویق افتادن جذب سایر مواد و عدم تغذیه به موقع عضلات میشود. بهتر است چربی ها را در وعده های دور از تمرین مصرف نمایید. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on