View this post on Instagram

‍ 🔥 چطور چربی بسوزانیم؟ با تمام مطالبی که هر روزی توسط مربیان و فعالان صنعت تناسب اندام منتشر می شود، عامه مردم هنوز در مورد چربی سوزی سر درگم هستند و عمده سوالاتشان حول محول چربی سوزی است. به طور کلی، رایج ترین اشتباه افراد، تکیه بیش از حد به تمرین هوازی است. هر چند که استفاده از هوازی برای سوزاندن کالری بیشتر مفید است، اما باید اذعان کنم که تمرین هوازی ضروری نیست. تمرکز اصلی شما باید روی رژیم و ایجاد کسری کالری (سوزاندن بیش از خوردن) باشد، ضمن اینکه حداقل یک و نیم الی دو گرم پروتئین را هم به ازای هر کیلو وزن بدن دریافت کنید. علاوه بر این، تمرین با وزنه هم یک فاکتور کلیدی فراموش شده است. تمرینات بدنسازی، به خصوص با تکیه بر حرکات چند مفصلی که حجم زیادی از عضلات را درگیر می کنند، می تواند توده عضلانی شما را در دوران رژیم حفظ کرده و از کاهش سوخت و سازتان جلوگیری کند؛ دقیقا برعکس چیزی که در صورت استفاده زیاد از تمرینات هوازی رخ می دهد. 🔷پس به طور خلاصه، 1.روی رژیم و کسری کالری تمرکز کرده و مصرف پروتئین را نزدیک به دو گرم در روز نگه دارید. 2.روی تمرین با وزنه و قوی تر شدن عضلات تان تمرکز کنید. 3.از هوازی به عنوان یک ابزار کمکی استفاده کنید، اما زیاده روی نکنید. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on