View this post on Instagram

دلایلی که یک بانو باید با دمبل ورزش کند: 🔷 سیر نزولی متابولیسم بدن شما را که حدود 30 سالگی شروع خواهد شد ، معکوس می نماید. 🔷 به شما نیرو داده و توان شما را افزایش میدهد. 🔷 ایجاد تاثیرات مثبت روی عضلات. 🔷 استخوانهای شما را تقویت نموده و ریسک پوکی استخوان را کاهش میدهد. 🔷 پایداری عضلانی را بهبود می بخشد. 🔷 عضلات بزرگ را در بانوان رشد نداده و فقط باعث استحکام آنها می شود. 🔷 شما را قوی مینماید ، قدرت به شما اعتماد بنفس میدهد و فعالیتهای روزانه را آسانتر می کند. 🔷 صدمات عضلات و مفاصل پایین کمر را کاهش میدهد. 🔷 فشار خون را کاهش میدهد. 🔷 احتمال ابتلا به دیابت را کاهش میدهد 🔷 گوارش را آسان نموده و خطر ابتلا به سرطان کولون را از بین میبرد. 🔷 فرم و حالت بدن را بهبود می بخشد. 🔷 کار سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد. 🔷 ریتم قلبی را کاهش داده ، که باعث کارآمدی سیستم قلب و عروق می گردد. 🔷 هماهنگی و توازن بدن را بهبود می بخشد. 🔷شما را سرحالتر می کند. 🔷باعث تناسب اندامتان می شود. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on