View this post on Instagram

🔴تعدادی از سوالات متداول:🔴 🔷فایل پی دی اف ارسالی برای شما فعال میباشد و در زمانیکه بر روی گزینه های آبی رنگ ضربه بزنید، مستقیماً شما را به قسمت مربوطه سایت هدایت خواهد کرد. 🔷تمامی مواد غذایی بر اساس شرایط فعلی شما و محاسبات دقیق برنامه ریزی شده است لذا از مصرف بیشتر و یا کمتر مواد غذایی تجویز شده پرهیز کنید. 🔷سعی کنید مصرف چای سبز همراه با قهوه سبز باشد. در طول روز محدودیتی برای مصرف ندارید 🔷سعی کنید با مرور زمان (هر هفته) وزنه را نسبت به جلسه قبل سنگین تر کنید و به یک وزنه عادت نداشته باشید. 🔷در ابتدا مهم است که شما حرکت و تعداد حرکت را بررسی کرده و سپس وزنه سنگین استفاده کنید. 🔷به خاطر داشته باشید از آنجا که ما نمیتوانیم از نزدیک بدن شما را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دهیم در گرفتن عکس ارسالی بسیار دقت کنید تا در زاویه و کیفیت مناسب گرفته شود. 🔷مدت برنامه در انتهای برنامه درج شده است. یک هفته مانده تا پایان برنامه مجددا پیام دهید. 🔷در هنگام وزنه زدن وزنه ای را انتخاب کنید که تا خستگی در انتهای ست پیش بروید در نتیجه وزنه ای سبک تر از توان خود را انتخاب نکنید. 🔷در صورتی که بتوانید در وعده غذایی خود از فلفل قرمز استفاده کنید برای شما بسیار سودمند خواهد بود 🔷در صورتی که به مرور زمان به وزنه مورد استفاده در طول تمرین اضافه نکنید حتی اگر بهترین برنامه و رژیم غذایی دنیا را هم داشته باشید بدن شما تغییر نخواهد کرد. 🔷برای دقت و ارزیابی دقیق از ضربان قلب از نشانگر ضربان قلب استفاده کنید. 🔷افرادی که در رژیم کاهش وزن میباشند به هیج وجه تا 30 روز ابتدایی مجاز به وزن کردن خود نمیباشند. 🔷به هیچ وجه در برنامه تمرینی خود نه کمتر و نه بیشتر تمرین کنید و به تجویز برنامه کاملا دقت کنید زیرا برنامه بر اساس شرایط فعلی شما محاسبه گردیده و برنامه غذایی شما در آن دخیل میباشد. 🔷سعی کنید بین شام و زمان خواب زمان زیادی نباشد، ترجیجا زمان مصرف شام به زمان خواب نزدیک باشد. 🔷در بالای برنامه شما، مدت زمان استراحت درج شده است که مخصوص تیپ بدنی شما، هدف و محاسبات انجام شده ماست. پس سعی کنید استراحت بین ست ها را کاملا رعایت نمایید. #فیتنس #تغذیه #بدنسازی

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on