View this post on Instagram

🔴 چربی های بدن: به طور کلی چربی در سه جای بدن ذخیره می شود و محل ذخیره شدن در هر منطقه،تاثیر متفاوتی روی سلامتی و عملکرد ورزشی ما دارد. 1️⃣ بخش اعظم چربی های ما تحت عنوان چربی های زیر پوستی هستند که شما به راحتی می توانید آنها را در زیر پوست خود با انگشتان خود بگيريد. حین فعاليت های ورزشی استقامتی، این نوع از چربی، منبع عالی برای ليپوليز سلول های چربی می باشند و ATP مورد نیاز بدن را بازسازی می کنند و شما میتوانید فعالیت خود را ادامه دهيد. 2️⃣ چربی که در ناحیه شکم جمع می شود تحت عنوان چربی احشايي معرفی می شود. این نوع از چربی با بروز بیماری های قلبی عروقی و دیابت همراه است. بنابراین افرادی که چاقي شکمی دارند، سریع به فکر خود باشند و با داشتن برنامه غذایی اصولي، این نوع چربی را از بدن خود کاهش دهند. 3️⃣ به غیر از دو نوع قبلی، چربی ها داخل عضلات نیز تحت عنوان چربی های درون عضلانی ذخیره می شوند. این نوع چربی یک منبع انرژی ایده آل برای ورزشکاران استقامتی است و ورزشکاران استقامتی نسبت به افراد غیر فعال درصد بالاتری از این نوع چربی دارند. نحوه تجمع و کاهش هر منبع ذخیره چربی متفاوت است ولی شما در درجه اول باید چربی احشايي یا شکمی خود را کاهش دهید. #بدنسازی #فیتنس #تغذیه #راه_سبز_سلامتی #irnsca

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on