View this post on Instagram

🔴تکرار های زیاد حركات شكم 👌یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از ورزشکاران که به باشگاه مراجعه می‌کنند،‌ انجام بیش از حد تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری است. 🔹در تمرینات شکم نکات زیر قابل ذکر است: ✔️انجام تمرینات شکم و پهلو ( و به طور کلی تمرین با وزنه) به منظور از بین بردن چربی‌های شکم باید متناسب با رژیم غذایی باشند، تنها با ورزش هوازی می‌توان چربی کم کرد و به وزن مطلوب رسید. ✔️تمرین بیش از حد شکم می‌تواند موجب ناراحتی در ناحیه‌ی کمر شود. بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید. ✔️اگر مایل به رسیدن سریع‌تر به هدف هستید بهتر است برنامه‌ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات ایروبیک خود مانند دوچرخه سواری، پیاده‌روی، دو و شنا را زیادتر کنید. ✔️حرکات شکم را به آرامی انجام دهید، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت، بلکه ناحیه‌ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.

A post shared by راه سبز سلامتی (@irnsca2) on